Property Management Service

I Property Management Service er vores mål at glæde vores mange tusinde gæster og husejere ved at levere en enestående service. Vi har 31 servicekontorer i Danmark, Sverige og Norge, hvorfra vi tilbyder et bredt udvalg af tjenester, såsom rengøring, vedligeholdelse, udlevering af linned og teknisk pool service. Alt sammen understøttet både af moderne teknologi og teamets entusiastiske tilgang til arbejdet, hvor ikke to dage er ens.  

Vi er stolte af at være et team af medarbejdere, der afspejler forskellige aldersgrupper, køn og etnisk baggrund, hvor vi er gode til hjælpe hinanden på tværs. Vi tror nemlig på, at en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads er grundlaget for et sjovt og engagerende arbejdsmiljø, hvor vores ”can-do” tilgang er med til at skabe den gode ferieoplevelse. 

Bliv en del af feriens magi og vores team, hvor vi værdsætter ekspertise, mangfoldighed, teknologi og frem for alt samarbejde. 

Hvis du er nysgerrig på, hvordan man som Rengøringsmedarbejder, Servicetekniker og Service Office Assistent bidrager til feriemagien, kan du møde nogle af vores dygtige folk i videoerne nedenfor.  

 

Rengøringsmedarbejder

 

 

NOVASOL's mission er at give vores gæster den bedst mulige ferieoplevelse, og vi passer på vores husejeres sommerhuse, som var det vores egne. Hele servicen starter med en god Rengøring, der får gæsterne til at føle sig velkomne – det er her, hvor vi har brug for din hjælp.  

 

Jobbet indebærer 

  • God løn 
  • Kørselspenge efter danske skatteregler 
  • Fleksible arbejdstider (dog primært i weekenderne) 
  • Rengøringsprodukter og udstyr til brug i sommerhusene 
  • Din rute vil du få på en app, så du har nem adgang til alle fornødne informationer om arbejdsopgaven 
  • Oplæring af erfaren kollega 
  • Attraktive personalegoder, bla. rabat på leje af feriebolig i ind- og udland 

 

Dine kvalifikationer 

  • Har egen bil eller har bil til rådighed 
  • Er ansvarsfuld 
  • Går op i at præsentere sommerhuse og ferielejligheder bedst muligt 
  • Omhyggelig og grundig i rengøring 
  • Kan arbejde weekend 

 

Vi søger rengøringsmedarbejdere til alle geografiske områder i Danmark. Du kan ansøge direkte via nedenstående link.   

 

Apply 

Servicetekniker

 

 

Som Servicetekniker indgår du i et team af fastansatte og freelance medarbejdere, som servicerer vores sommerhuse. Du vil servicere gæster fra mange forskellige lande, men primært fra Tyskland og Skandinavien.  

 

Jobbet indebærer 

  • Pasning af pool og spa 
  • Kontakt med håndværkere og husejere 
  • Kontrol af huse og installationer 
  • Kontrol i forbindelse med ankomstdage 
  • Indgå i vagtrul og herunder også pasning af vagttelefon udenfor kontoråbningstider 
  • Oplæring af erfaren kollega 
  • Attraktive personalegoder, bla. rabat på leje af feriebolig i ind- og udland 

 

Derudover vil der forekomme diverse ad hoc-opgaver både i marken og på kontoret. 

 

Dine kvalifikationer  

Vi søger team players, med en positive og proaktiv tilgang til arbejdsopgaver og ansvarsområder. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har en teknisk baggrund men vigtigst af alt, at du har erfaring med servicetekniske opgaver. Dertil er det vigtigt, at du:  

  • Har flair og interesse for teknik (pc, internet, TV, varmepumpe mm.) 
  • Har et godt overblik og god ordenssans 
  • Er kvalitetsbevidst 
  • Er fleksibel og åben for nye udfordringer 
  • Kan arbejde i weekender og på helligdage 

Du skal have gyldigt kørekort B og kunne begå dig på både dansk, engelsk og tysk. 

 

Via nedenstående link kan du finde vores åbne stillinger som Servicetekniker. 

 

Apply 

Service Office Assistent 

 

 

Som Service Office Assistant er du firmaets ansigt udadtil og indgår i et stærkt lokalt team af servicemedarbejdere, der servicerer gæster i frontline og derudover har telefonisk og skriftlig kommunikation med både gæster og ejere. No days will be the same and you’ll have a lot of liberty on the execution of each task.  

 

Jobbet indebærer 

  • Håndtering af skriftlige klager fra gæster 
  • Håndtering af skadesanmeldelser 
  • Bogføring af depositum og afregning af forbrug 
  • Oplæring af erfaren kollega 
  • Attraktive personalegoder, bla. rabat på leje af feriebolig i ind- og udland 

 

Dine kvalifikationer

  • Kommunikerer godt på dansk, tysk og engelsk 
  • Yder en professionel service overfor gæster og ejere 
  • Har et logistisk godt overblik og trives i et omskifteligt miljø med variaiton i arbejdsopgaver 
  • Er komfortabel med Microsoft Office værktøjer samt har interesse i at lære nye systemer 
  • Er kreativ, fleksibel og åben for nye udfordringer 
  • Kan arbejde i weekender og på helligdage 

 

Via nedenstående link kan du finde vores åbne stillinger som Service Office Assistent. 

 

Apply

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, hvis du kunne tænkte dig at blive en del af vores Property Management Service organization. Nedenfor kan du se lokationer på alle vores Servicekontorer i Danmark. Vi opererer i hele Danmark, men tilknytning er en vigtig del af vores kultur, så uanset hvor i landet man opererer, vil man være tilknyttet et Servicekontor. Såfremt du har spørgsmål til stillinger eller en karriremulighed hos NOVASOL generelt, så kontakt os endelig på job@novasol.com

 

local offices denmark

Se alle vores ferieboliger i 19 lande