Vi skræddersyr kontrakten, så den passer til dine behov

Enhver kontraktunderskrivelse hos NOVASOL sker på baggrund af et møde med en af vores ejerrådgivere i jeres sommerhus. Du og familien har mødtes til et uforpligtende møde, hvor I har haft mulighed for at vise huset frem, ligesom ejerrådgiveren har fortalt jer om vores tilgang, eventuelle optimeringsmuligheder og fordele ved at leje ud gennem netop os. Når I har besluttet jer for, at NOVASOL er den helt rigtige udlejningspartner er næste skridt at skrive under på kontrakten.

Vi ser det som vores fornemmeste opgave at gøre udlejningsprocessen så fleksibel og lukrativ for jer som overhovedet muligt. Derfor indeholder kontrakten en række tilvalgsmuligheder, som alle kan være med til at øge indtjeningen, hvis I inkluderer dem I jeres aftale med os. I gennemgår selvfølgelig mulighederne med ejerrådgiveren, og sammen skrædddersyr I kontrakten, så den passer fuldstændig til jeres ønsker og behov.

Vores skræddersyede koncepter øger værdien af dit sommerhus

koncepter3 2

Faste bestanddele i kontrakten

Foruden ovenstående tilvalg, er der også nogle helt faste kontraktpunkter. Det gælder både de bestanddele, vi er forpligtet til som udlejningsbureau, og de bestanddele du er forpligtet til som husejer.

Når vi indgår en aftale om at formidle dit sommerhus, forpligter vi os til følgende:

  • Vi bidrager med optimal formidling af dín feriebolig i form af diverse marketingtiltag.

  • Vi informerer dig om bekræftede bookinger via dit husejer-login.

  • Vi betaler lejeindtægten for en fuldt betalt booking, hvis denne bliver afbestilt mindre end 28 dage før ankomstdatoen.

  • Vi udbetaler lejeindtægten til dig den sidste bankdag i hver måned.

  • Vi sørger for, at du er forsikret via vores tryghedsforsikring og småskadekoncept.

Dette forpligter du dig til, når du udlejer gennem NOVASOL

Som husejer er det dit ansvar, at sommerhuset er rengjort og skadesfrit inden gæsternes ankomst. Vi formidler dog gerne lokale samarbejdspartnere her til, hvis det er nødvendigt. Samtidig er det også dig, der betaler for ekstra serviceydelser som gæsterne kan benytte sig af. Det kan fx være bådleje eller adgang til badeland, og sådanne aftaler indgås altså mellem dig som husejer og den eksterne samarbejdspartner.

I tilfælde af, at du ændrer noget ved sommerhuset, fx antallet af sengepladser, er det vigtigt, at du fortæller os om de nye ændringer, så vi kan formidle de rette oplysninger.

Som husejer er du også forpligtet til at:

  • holde dig opdateret på bekræftede bookinger i din kalender på via dit husejer-login.

  • sørge for, at ferieboligen følger sikkerhedslovgivning, fxl brandsikring.

  • stille ferieboligen til rådighed i minimum 10 uger i løbet af året.

Har du flere spørgsmål til indholdet i kontrakten eller NOVASOL som udlejningspartner? Så tag endelig kontakt til vores lokale ejerrådgivere, der altid er klar til at guide dig.

Klar til at komme igang?

Vi glæder os til at samarbejde med dig!

1

Udfyld kontaktformularen

Vi ringer til dig for at høre mere om dit sommerhus og booke et møde med en af vores erfarne ejerrådgiver i dit lokalområde.

2

Mød din lokale ejerrådgiver

Rådgiveren vil lave en individuel vurdering af din potentielle lejeindtægt, vejlede om udlejning og sammen med dig finde den løsning, som passer til netop dine behov.

3

Begynd din udlejning

Vi opretter en professionel præsentation af dit sommerhus, som markedsføres til millioner af potentielle gæster over hele verden. Imens vi håndterer bookinger, kundesupport og andre praktikaliteter, kan du nemt overvåge din udlejning fra ejerportalen. Du er nu igang med udlejningen!

Spørgsmål? Find svaret her